Główny księgowy
Czynności na stanowisku pracy:
- Opracowywanie planów budżetowych w zakresie finansowym i rzeczowym.
- Bieżące prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, a także terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. - Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a zwłaszcza planu kont, obiegu i kontroli dokumentów.
- Rozliczanie inwentaryzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę finansową.
- Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentacji dotyczącej operacji finansowych.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi PCPR.
- Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
- Nadzór na Warsztatami Terapii Zajęciowej funkcjonującymi w Powiecie Złotowskim, w zakresie wykorzystania środków finansowych.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji zadań rządowych.
- Opracowywanie okresowych informacji i sprawozdań opisowych z realizacji budżetu Centrum.
Stanowisko ds. kadr i płac
Czynności na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników jednostki.
- Przygotowywanie dokumentów do rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
- Przygotowywanie przelewów bankowych.
- Prowadzenie spraw związanych z zastosowaniem przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
- Sprawozdawczość w zakresie stanowiska pracy.
Postawy prawne:
- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
Księgowość
Zofia Sieg główny księgowy
Katarzyna Tkacz pomoc administracyjna