Przejdź do treści

Home » DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Deklaracja dostępności

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.pcprzlotow.pl//.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Dokumenty tekstowe mogą nie zawierać tagów oraz zawierać nieopisane elementy graficzne, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub pochodzą ze źródeł zewnętrznych.
  • Tabele osadzone w treści dokumentu mogą nie posiadać nagłówków oraz opisów kolumn i wierszy, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Treści nieobjęte przepisami

  • Elementy osadzone pochodzące od zewnętrznych dostawców, np. Google Maps, wyłączone są z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Przemysław Pufal – mejlowo sekretariat@pcprzlotow.pl lub telefonicznie 672632265.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Złotowie

al. Piasta 32
77-400 Złotów
Parking
  • Parking jest bezpłatny.
  • 1 miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej znajduje się przy tylnym wejściu, 2 miejsca parkingowe dla osoby niepełnosprawnej znajdują się na parkingu głównym.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
  • główne wejście znajduje się z przodu budynku i nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu %.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
  • Wejście od strony dziedzińca (koło PZU) wyposażone jest w podjazd dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz platformę 1-osobową, umożliwiającą wjazd na wysoki parter ; platforma obsługiwana jest przez pracownika urzędu po przywołaniu dzwonkiem, znajdującym się przy platformie;
Przestrzeń za wejściem
  • za wejściem znajdują się stopnie które można pokonać przy pomocy platformy umożliwiającej wjazd na wysoki parter, platforma obsługiwana jest przez pracownika urzędu po przywołaniu dzwonkiem, znajdującym się przy platformie; po opuszczeniu platformy należy kierować się korytarzem w lewą stronę
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
Ciągi poziome
  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.
Pomieszczenia
  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • toaleta dla osób, poruszających się na wózkach, znajduje się na parterze, po lewej stronie na początku korytarza
  • Drzwi łatwo pozostają w pozycji otwartej.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
  • Potrzebę skorzystania z tłumacza języka migowego należy zgłosić 3 dni robocze przed planowaną wizytą podczas której taki tłumacz będzie potrzebny